maandag 26 oktober 2015

Fotografie | Weekend weg naar Petten

In de herfstvakantie ging ik het laatste weekend met een groep mensen in een huisje bij Camperduin. Dichtbij Petten. Deze groep bestaan uit jeugdvrienden van mijn moeder. Het is altijd gezellig en ik geniet erg van deze mensen. Ze voelen als familie. We houden ervan om te gaan wandelen. Zaterdag zijn we 11 kilometer (!) gaan wandelen en ik had mijn camera mee!
















Spierpijn dat ik zondag had! Niet te geloven! Gelukkig was de 11 kilometer vol te houden omdat het zo gezellig was! Ik vind het bijzonder hoe je zo hecht kunt zijn met een groep mensen. Ik ben mijn moeder dan ook dankbaar dat zij deze mensen zo lang en zo goed kent. De vrienden van mijn moeder hebben ook allemaal kinderen. De kinderen(waaronder ik) hopen dat we later dit soort weekendjes blijven doen en dit zo door kunnen geven aan de volgende generatie!

Kusjes, Sammie Vries

Geen opmerkingen:

Een reactie posten